13 dec - who does that?!

Fan vad irriterad jag blir! Vem fan bombar sig själv? Vem skickar en ljudfil till TT och säger:

Era barn, döttrar, bröder och systrar ska dö.

Att man är religiös, fine! Det är bra att ha något att tro på! Patriotisk, great! Underbart att man älskar sitt land! Att man är förbannad för orättvisan i världen, inevitable! Men var kommer mördare in i bilden? Hur kopplar man ihop dessa? Är så trött på att det finns så mycket hemska människor, hur växer man upp och blir sån? Vem uppfostrar en mördare? Är det något som inte stämmer från födseln eller är det helt enkelt något man lär sig? Blir man tränad av andra idioter?
Alltså dem påstår att denne snubben inte ens var religiös, att det är sånna som han som blir de "bästa" självmordsbombarna. Det är sånna man kan lära.

Hur tänkte han när han fyllde väskan med spikar och hoppades på att få till en massaker? Jag skulle vilja veta vad som pågick i huvudet på honom när han stod där, utanför Scorett på Drottninggatan och bara sprängde sig själv i bitar. Jävla fanskap!

Ursäkta mitt fina arga inlägg som absolut inte har någon koppling till thailand, är bara så sjukt förbannad! Det är bara en sån dag idag när jag fan inte förstår mig på världen alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0