01 dec - 57 days to go!

Oh, happy day!
Idag har jag har inte gjort ett skit. No, that's a lie! Jag var på personalmöte i morse. Which means i was up early,  vilket är skönt, men jag har inte gjort något mer vettigt. Ätit, fixat musik, druckit te,  ätit lite till, tittat på dåliga serier.

Om två veckor har jag och Babsan en gemensam läkartid, det är dags att ta sprutorna inför resan. Det är läskigt hur nära det är nu, 57 dagar är fan ingenting! Det är inte ens två månader, sick, rly sick!

Känner att det verkligen är dags att boka hotell i Bangkok för de 2-3 första nätterna, så måste vi ha hotell under fullmoon partyt också! According to Tanja, som var i Thai för ett år sen, så måste vi bo på ett hotell som heter Coral eftersom "allting händer där". Haha. Skönt att cochen har vettiga tips.

Nu känner jag att jag måste skicka iväg ett mail till thai-gänget. Vi har en hel del att fixa innan vi kan tagga till på riktigt!
  • hotell i bangkok
  • bussresa till/från arlanda
  • hotell under fullmoon partyt
  • försäkringsalternativ
  • ta sprutor


snyggsyster i bali
ooh, ge mig hälften av brännan and i'll be more than grateful!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0