03 feb - KBK

HALLA DAR!
En liten ursakt kanske for det inte har kommit ngn uppdatering forren nu, men det har inte varit sa mycket tid over tycker jag inte, sen orkar man inte riktigt ta sig till datorn hela tiden.
Men nu ar vi pa phi phi och har finns internet cafe pa varje lilla horn sa har ar det smidigt.

sa lite om borjan pa var resa da. vi flog ju till bangkok forst, inte det basta jag varit med om maste jag nog saga, trafiken ar INSANE! man far liksom ga rakt ut pa alla bilar om man ens vill komma over gatan. men direkt efter bangkok sa var det ju phuket och phuket gillades pheett! vi bodde pa little buddha guesthouse, det var inte bra vid forsta blick, men sen blev det bara battre och battre, och nu efter vi sett hur man kan bo sa var lilla buddha himmelriket. efter tre natter i phuket med lite shopping och strand och en sjuk utgang pa sondagen sa tog vi iaf en bat over till phi phi don, ca tva timmars batresa, och nu ar vi har. inatt blir tredje natten och det ar sa underbart har! alltsa varldens mysigaste stalle pa dagen, bara sma gagator och ingen trafik forutom galna thailandare som cyklar som idioter och skriker "PHIII PHIII" istallet for att plinga pa en klocka, haha! pa kvallen sa blir stranden till fetaste partycluben, musiken ar underbar och man dansar i sanden och havet, fast bara tarna mamma, jag ska inte bli uppaten av maneter jag lovar!

vi har inte riktigt bestamt om vi ska ha lite fest fest ikvall ocksa eller om vi bara ska chilla pa rummet med musiken fran gatan och spela lite kort kanske. men vi var iaf och at mat nyss, det var det varsta jag varit med om! jag borjade nastan grata! jag bestallde mat, pepper steak x 2, en till mig en till mia. sen fick alla sin mat, men min kom inte, da fragade jag om de missat, och sjalvklart, sa jag fick vanta ytterliggare 20 minuter sen kom min mat! sa jag fick en liten egen matstund, haha. men nu ar jag matt och belaten och maten var massa god!

hotellet vi bor pa nu ar inte mycket att hurra for, men vi har vant oss. det blir bara varre och varre for varje hotell vi kommer till, haha!
dorren till rummet ar typ glapp i sa det blir liksom inte helt stangt, sen nar jag satter mig i min sang sa hoppar plywood skivorna under typ ut sa det ar som varsta dansen varje ggn jag ska lagga mig, haha!
ovanfor min sang ar det ett hal i taket, har fortfarande inte listat ut vad som finns over, toadorren ar RUTTEN! alltsa jag snackar, brun och vatten skadad! hahaha! men vi trivs val nu iaf, jag har inte sett ett djur an, peppar peppar ta i tra!! har tyvarr ingen bild pa hotellet just nu, men jag ska visa er lite annat iaf!

jag saknar folket hemma maste jag saga, men inte sverige for 5 ore! det ar sa sjukt underbart har! forstar fortfarande inte att jag ar i varmen och ar varm hela tiden medan ni sakert fortfarande gar runt i vinterjacka!


utanfor MBK, bangkok




pavag till phi phi




pavag till maya bay i en longtailboat




lite fest med vara forsta buckets!


hela kalasganget!

Det var allt for denna gangen! far se nar vi hors nasta ggn! hoppas ni mar bra allihop!
massa jalla puss pa er!

 


Kommentarer
Postat av: tanja

Ååå avundsjuk jag bli jag vill också!! Shit va fin och brun du är redan nu min lilla sockertopp! KOmmsi hemsi till mig <3

2011-02-03 @ 22:02:22
Postat av: Wajfi

WAJFI!! jag vill ha mer uppdatering, och därmed basta hahaha. :D jag saknar dig! CMOK :**********

2011-02-06 @ 21:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0