07 feb - Jedan gos fran Tanja <3

Sitter och skypar med mamma och Tanja, Tanja gav mig precis en gos pa kinden :)
vi har gjort en del sen sist, akt lite snorkeltur traffat massa roligt folk, festat,
tranat en ggn (SAAY WHAT?!)
kanner att jag latar bilderna beratta vad som hant :)
har inte riktigt tid att skriva for vi ska ut nu nu nu!





trappa upp till view point har pa phi phi,
ett rent helvete kan jag saga, mjolksyran i benen var inte att leka med!

 



halvvags upp!






Jag och malin fett stolta och svettiga!





solnedgang fran snorkelbaten


hela ganget igarkvall! (tillokning har vi fatt, det tackar vi for Jenny!)




hela ligan vid maya bay!

hooors nasta gang! puss pa er forlat for trak uppdatering!!


Kommentarer
Postat av: Tanja

Haha den där trappan var inte att leka med, fråga linnea ;) Vi höll verkligen på att dö!! haha usch det var värsta trappan jag någonsin har satt mina små fötter på !!

2011-02-07 @ 18:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0