09 feb - jag och babs <3

halla dar igen! nu har jag lite mer tid pa handerna for jag och babs orkar inte sola idag, har brant armarna lite och pannan sa vi kande vi kan ta en dag ledigt fran solen. fett nice nar man kan gora det utan att bli stressad, haha!

for nagra dagar sen sa fick vi tillokning som jag namde i forra inlagget, jennys kompis som hon reste med ville inte riktigt samma som hon sjalv, sa da blev det som det blev och jenny ar med oss nu! sjukt kul! och himla bra eftersom vi har bokat koh phangan for 8 pers men fran borjan bara var 7. det var som hon visste att vi behovde henne, haha!

vi var har pa koh phi phi i 5 natter tillsammans allihop, sen kande malin, bea, mia, sofie och johanna att de var klara med phi phi sa de ville vidare till koh lanta. men jag o babsan tyckte inte riktigt att det var dags att aka harifran sen hade jag hort fran en kille vi traffade att det dott 4 pers i koh lanta det senaste aret av maneter. tont som jag ar sa kande jag att jag kommer inte vaga bada dar anda, sa det ar lika bra vi hanger kvar har, i tryggheter, haha. det var ett fin fint val utav oss!
idag skulle vi egentligen vara pavag mot koh lipe for att mota upp resten, men vi forlangde en natt till sa imorgon ska de andra boka ett boende till oss ocksa.
nar dem akte sa fick iaf jag och babs ett mycket finare rum, sa nu har vi bott fint i tva natter men bara betalat for en for jag blaste en thai i receptionen lite, jag vet, jag ar ond. men om man ar backpacker sa ar man, haha!

SJUKASTE GREJEN HANDE I FORRGAR NATT! Jag och Babsan sitter pa en bank med en bucket, ratt som det ar sa reser sig babsan upp och skriker "NEEEE SLUUTA!" och gar fram till 2 pers som gar forbi oss, i was like OMG VAD GOR HON?! Piiiinsamt, hahaha. Sen tittar jag upp och ser Sofia Olofsson och Christoffer Knutsson ga dar hand i hand!! Helt javla sjukt! Vi hade ingen aning om att de var pa phi phi! blev helt chockad! var chockad hela kvallen, sa javla liten varlden ar alltsa! for att inte prata om phi phi, har traffar man samma manniskor stup i kvarten. och nu har vi fatt nagra nya grannar som verkar skit trevliga! Kul kul!

Vi har det sjukt javla bra helt enkelt! :D
alla ar friska och glada, forutom min branna pa armarna!


Babs pa long beach igar





long beach fran skuggan







Ja sam mala BAAABSAN! <3






sprang pa fler fran jkpg,
sa igar blev det lite gemensam middag och utgang!






tva grann killar vi traffande igar,
fran gbg, mycket trevligt folk det dar!






jag och babs idag
innan vi bestamde att solen var for het for oss


- they call me lil way to go -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0