20 feb - the day after full moon

HERRE MIN GUD VILKET DRAAAG DET VAR!!
jag kan inte ens beskriva med ord hur sjukt roligt vi hade,
sa jag tanker att jag visar er lite grann istallet!!

yeeees, da var vi nastan redo!!

 

hela tipptopp ligan fardigmalade!

 

VAR VI TAGGADE ELLER?!

 

for jag saknar varldens basta syster har med mig


so, you're from melbourne, australia?


HALLA DAR! ;D

 

sen blev klockan tidigt (9.00) och solen titta fram,

detta var precis innan jag tappade min mobil! illa illa, men det var de vart!

 

Nu ska jag ga och sova, har inte blivit nagon somn an, och solen orkar jag inte ens titta pa idag. ikvall blir det paaaarty igen, far se om det ar nagot liv pa stranden efter igar. hoppas det finns fler som ar sugna pa efterfest!

 

imorgon beger vi oss forresten till malaysia! taget gar 17.00.

efter malaysia blir det singapore sen bali sen tillbaka till thai!

sa nu skanker jag er alla en fet puss dar hemma och sager tack och hej!


Kommentarer
Postat av: Sofia

NJUT JÄRNET TJEJER för här hemma suuuger det :P Det är så äckligt jävla svinkallt så ni vill inte ens veta hur kallt det är! Sola galet och parta som om det inte finns någon morgondag, och jag vill veta ALLT om Fullmoonpartyt när ni kommer hem ;D PUSS!

2011-02-23 @ 20:26:01
URL: http://littlemisswise.blogg.se/
Postat av: Tanja

Fan va ni är snygga !! Ge mig hälften av den färgen nu har så skulle jag vara överlycklig!! :D

2011-02-26 @ 08:26:48
Postat av: Alexandra

Fijaa: FULLMOON VAR VERKLIGEN NAGOT JAG KAN BERATTA OM! hahaha!



Tanja: du har redan den brannan, sa tyst med dig ;D

2011-02-26 @ 14:17:14
URL: http://cizal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0