21 jan - countdown continues, six to go!

6 dagar! mindre än en vecka kvar tills vi plågas på långa resan neråt!
det betyder att vi om 1 vecka är i värmen! 1 VECKA! INSANE!

eftersom det inte är många dagar kvar så har jag försökt få en del gjort:
  • klippt av allt håret så det inte ska äcklas sönder i solen och saltvattnet
  • fixat med visa kort
  • köpt nödvändigheter
  • storstädat mitt rum så mamma inte behöver när jag åkt, drömunge är jag fan
man jag har fortfarande inte bestämt om jag ska ha med mig min iphone eller inte, det är ju bra mtp VIBER och WiFi, men undra om det är värt att släpa runt på klumpen och vara rädd att tappa den i sanden varje sekund... nja, det lutar nog åt att min gamla sony ericsson får följa med och se asien.

juste! vi har bokat flyg till phuket, på lördag runt 16.00 (lokal tid) så flyger vi från bangkok mot phuket, får se hur vi gillar läget där, hur länge vi håller oss kvar. efter phuket blir det iaf phi phi islands också. iaf den planen vi pratat om, men man vi vet inte säkert var vi tar vägen.

patong beach road, phuket


Kommentarer
Postat av: Tina Lazic

Hej du hoppas resan går bra och att du får jätte roligt! Vi saknar dej redan. men du jag fick allt städa dit rum idag. Kram Mamma

2011-01-27 @ 15:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0