22 jan - festen

nu är jag precis hemkommen från nöjesnytt festen som anordnades för att ge priser till årets det ena med det femte. vi, SCORETT, var nominerade till årets skobutik, men Nilson snikade åt sig det priset tyvärr. vi hade en trevlig kväll om man bortser från besvikelsen som vi alla kände en liten stund. kvällar som denna, när man umgås med jobbet utanför jobbet så märker man ännu mer vilken tur jag har med mina jobbarkompisar! det är helt otroligt verkligen att alla är så härliga, och vilken chef! vi kan skatta oss otroligt lyckliga!

under kvällen blev det många "oh shit alex! du åker verkligen snart!" det är så sjukt att folk omkring mig tänker på det mer än vad jag gör. man tycker att det borde vara i mitt huvud hela tiden, men icke! jag förstår nog inte riktigt vad som väntar mig. livets resa?

så frågade annika mig vad jag ska ha för skor med mig, det är ta mig fasiken inte ett lätt val. om inte ens ägarinnan till scorett vet vad jag ska ha på fötterna, hur ska jag bestämma mig då? dagens feta i-landsproblem!

aja, nu sitter jag iaf här i sängen och äter min max original burgare och det känns som jag flyger, och nej, inte för peter och annika köpte drink hit och drink dit till oss, utan för jag sitter och tänker på att jag om 6 dagar faktiskt är i värmen. VÄRMEN, fattar ni? vet vi ens vad det betyder nu efter dessa sjuttioelva månader med kyla? tänk, om 6 dagar är jag på andra sidan jorden och går ute i shorts och linne. det är inte klokt alltså!

ska nog ta och sova nu, för imorgon blir det jobb i city 9.30-15!

denna hamburgaren är i min mage när jag deckar strax,
fetbra avslutning på kvällen! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0