24 jan - packa?

3 dagar kvar och alexandra har precis börjat packa, haha. inte likt mig alls, brukar börja så fort det bara finns något att packa. men jag märkte att det var ganska svårt att få ihop det ändå. vilka short kommer jag använda? vad blir alldeles för varmt? det är inte som när man packar för serbien i 2 månader, för då tar man med sig hela garderoben, men jag känner inte för att bära den på ryggen i 3 månader. jag vill ha med mig alla sommarkläder, så sjukt sugen på dem nu, men samtidigt så vet jag att allting finns att köpa där också, onödigt att dra med sig för mycket. så jag får försöka hålla händerna i styr, annars är mamma alltid bra på att hugga ner min packning.

nu måste jag fortsätta med packningen!
NO QUITTER, GO GETTER!

 

3 days - BAZINGA!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0