10 mars - Kuta Beach, BALI!

SELAMAT MALAM!
yes yes! jag lar mig indonesiska har i landet!
nu har vi varit pa bali i nagra natter och jag alskar det!
tyvarr sa ar stranden lite snuskig eftersom regnperioden precis slutat och den dragit upp massa skit. men vi har en liten mysig pool pa hotellet sa vi klarar oss anda, imorgon ska vi dock till stranden och surfa lite, haha.
det borjar dra sig mot sitt slut for 5 av oss nu, kanns ganska skit surt men det visste vi ju innan vi akte ocksa.
jag, micka och sofie har iaf planerat igenom var sista manad ganska fint, det blir koh samui, koh tao, koh phangan, koh samet, koh chang, bangkok och kanske phuket och pattaya!
kanns sjukt att halva tiden gatt! idag ar det exakt 6 veckor kvar till hemgang! tycker det gar liiiiiiiiiiite for fort!
men men! kommer bli roligt att traffa alla nar vi kommer hem iaf, och att traffa maten ser jag mest fram emot!
nu maste jag gitta for sofie och babs vantar, men jag ska forsoka uppdatera en ggn till innan vi beger oss fran bali, sa ni far se hur mina surf skills ser ut, haha!

dream land, bali

godaste maten!

 

sofies fodelsedag! vi firade henne med frukost pa sangen och sen drog vi till ett vatten land, waterbom (SJUKT KUL!) men jag hade ingen kamera med mig sa det far bli bilder pa det pa facebook senare.

sen pa kvallen blev det finmiddag och en riktigt ALL IN utgang!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0