26 mars - kuta & gili in our hearts

efter ubud och tsunamiradslan var vi nere i kuta igen! alskade stad. vi sov dar tva natter sen akte vi bat ut till gili trawanga. en liten o utan bilar med hastar och hastbajs istallet, genomcharmig verkligen! vi sov dar tre natter, sen var vi nere pa kuta igen. det var har vi splittrades, 2 manadersganget begav sig mot bangkok och jag, micka och sofie stannade tva extra natter innan vi flog till thailand och koh samui. under vara sista dagar pa kuta sa var jag sjuk och lag inne storre delarna av dagarna. men sista dagen tog jag mig i kragen och tog mig till stranden for att testa pa den dar jalva surfingen som jag inte hunnit med innan! sjukt haftig kansla nar man bara glider med sadar, men jag ska inte pasta att jag var duktig pa att sta pa den dar plankan, det var mycket svarare an jag trodde, haha!

vi befinner oss som sagt pa koh samui igen och det bara pissar ner! det ar varsta monsunskurarna och det ar ingen ide att ta med sig ett paraply ens for det hjalper liksom inte sa mycket, haha.
igarkvall var vi ute under ett stromavbrott och dansade sen nar vi skulle hemat runt 4 sa skulle vi sjalvklart ha lite mcmat, tyvarr sa kunde de ju inte laga ngt men vi haffade allt som fanns kvar, 10 chicken bits och en stor pommes.
idag sov vi lite langre och sen har vi atit pa pizza hut och nu sitter vi har, blir en thaimassage snart tycker jag allt.
imorgon har vi bokat biljett till koh tao for att det ska vara en himla fin o, men vi borjar bli fundersamma pa om vi ska hoppa over den eftersom det inte lar vara battre vader. kanske blir att vi tar oss uppat mot pattaya och koh lan istallet!

varldens basta nyhet! KARA KARA TANJA! hon ska komma hit om mindre an 2 veckor! hon ska vara med oss i koh chang, koh samet och bangkok! det ar helt galet vad lycklig jag ar over detta! att fa backpacka med alfred i 2 veckor! men sen ska ni dar hemma inte bli chockade nar hon ar brunare an mig nar vi kommer hem! aiight?!


BILDER FRAN BALI:

drinking coconut on kuta


pa gili med hela ganget


utgang pa rudy's @ gili


finfina stranden @ gili


paus i vantan pa solnedgang efter cykeltur runt gili






_________________________________________________________________________________

TILLBAKA PA KUTA


sa var vi bara tre kvar


"paddle girls, PADDLE!" haha


jag ramlade...


...och ramlade...


...stod upp lite...


SEN GASADE JAG BARA KORDE!


basta privata instruktoren Tanga


forfest hemma hos surfganget


GO HARD TODAY!


kara new arena med sjukaste personalen!
"EXCUSE ME! MAILBOY!"

S e e   y o u   w h e n   I   s e e   y o u !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0